http://profitshare.ro/l/2896587
http://profitshare.ro/l/2896587

Romania Cadouri-cadouri ieftine pentru voi

Sfantul Anton rugaciunea unui om bolnav

Sfinte Antoane, tu ai înteles cel mai bine că sănătatea este un mare dar al lui Dumnezeu si de aceea ai mijlocit pentru multi oameni vindecarea de boli pe care medicii le declarau incurabile.
Priveste-mă si pe mine, care mă lupt cu boala si nu mă mai vindec. Doresc să mă bucur de sănătate, pentru ca să duc o viată frumoasă si să laud pe Dumnezeu prin munca mea, dar nu mă pot ruga asa cum se cuvine. Pentru trecerea de care te bucuri în fata lui Isus, vindecătorul celor bolnavi, mijloceste-mi si mie însănătosirea
 prin puterea lui, pentru ca să reiau datoriile mele de mai înainte.
Îti voi fi recunoscător si voi căuta să-mi folosesc viata pentru a face bine si pentru a-mi mântui sufletul. Iar dacă în planul lui Dumnezeu eu trebuie să sufăr pentru ispăsirea păcatelor mele si ale semenilor mei, te rog să-mi dobîndesti răbdarea si harul de a uni suferintele mele cu chinurile îndurate de Mântuitorul Isus pe cruce, pentru ca astfel să am parte de răsplată, împreună cu aceia care-si poartă crucea cu răbdare pe urmele lui. Amin.

Vanzari icoane

Vanzari icoane
Icoane ortodoxe de vanzare