http://profitshare.ro/l/2896587
http://profitshare.ro/l/2896587

Romania Cadouri-cadouri ieftine pentru voi

Rugaciune pentru casatorie

Sfinte Antoane, tu ai îndrumat pe atâtia tineri pe drumul vietii si le-ai dobândit ajutor de la Dumnezeu ca să poată întemeia o familie fericită si astfel să aibă parte de o viată frumoasă. Stiu că si viitorul meu este în mâinile lui Dumnezeu, Stăpânul cerului si al pământului, dar teama de primejdiile care mă înconjoară - uneltirile celor răi, farmecele, descântecele - mă fac uneori să mă clatin în credintă. De aceea alerg la ajutorul tău. Toti cei care si-au încredintat viitorul în mâinile tale au fost călăuziti pe drumul cel bun.
Dobândeste-mi de la Dumnezeu răbdare ca să nu mă pripesc în alegerea mea; credintă, ca să descopăr mereu vointa lui; supunere la această vointă si seriozitate în pregătirea mea pentru viata de familie.
Întăreste-mi convingerea că Dumnezeu nu părăseste făpturile sale si le conduce prin providenta sa. Domnul nostru Isus Cristos ne-a învătat: 'Căutati mai întâi împărătia lui Dumnezeu si dreptatea lui si toate celelalte vor veni pe deasupra' (Mt 5, 35).
Bunul meu mijlocitor, eu sunt dispus să duc o viată cinstită si supusă vointei lui Dumnezeu. Fereste-mă de orice rău si ajută-mă să-mi găsesc un tovarăs credincios (o tovarăsă credincioasă), pentru ca astfel, amândoi să fim fericiti pe drumul vietii si să ajungem să ne bucurăm de slava cerească. Amin.

Vanzari icoane

Vanzari icoane
Icoane ortodoxe de vanzare