http://profitshare.ro/l/2896587
http://profitshare.ro/l/2896587

Romania Cadouri-cadouri ieftine pentru voi

Rugaciune pentru reusita la examene si aadmiteri

Sfinte Antoane,ajută-mă să trec cu bine această probă, care va fi un pas înainte pe drumul vietii mele si o răsplată meritată pentru truda si grija părintilor mei. Ajută-mă să adâncesc cunostintele mele, ca ele să nu se oprească la suprafată, ci să ajungă la izvorul întelepciunii si al stiintei care este Dumnezeu . Din smerenie ti-ai ascuns priceperea, însă Dumnezeu te-a făcut cunoscut, pentru ca să fii lumină si altora. Îndemnat de exemplul tău vreau si eu să progresez în viata crestină si în stiintă. Mă adresez tie, mai ales cu ocazia examenului pe care trebuie să îl dau. M-am pregătit constiincios, dar mă tem ca nu cumva emotia sau neatentia să lipsească munca mea de roadele cuvenite. Luminează-mi mintea, întăreste-mi memoria si dă-mi priceperea necesară, ca să răspund corect si cuviincios, spre edificarea examinatorilor mei. Fereste-i de orice răutate omenească pentru ca să tină cont de capacitatea mea si de munca depusă, si să nu fie influentati de alte considerente.
Amin.

Vanzari icoane

Vanzari icoane
Icoane ortodoxe de vanzare