http://profitshare.ro/l/2896587
http://profitshare.ro/l/2896587

Romania Cadouri-cadouri ieftine pentru voi

Rugaciune pentru a castiga un proces

Iubite sfinte Antoane, iată-mă la picioarele tale cu sufletul îngrijorat, când mă gândesc la nenorocirea ce m-ar putea lovi pe mine si familia mea dacă justitia omenească ar comite o eroare în judecata ei. Tu ai apărat pe cei nevinovati. Vino si în ajutorul meu, apără-mă ca pe un client al tău. Nu-ti cer o minune, ci numai o favoare. Te rog, cere lumină pentru judecatori ca să cunoască adevărul si îndepărtează din mintea lor tot ce
ar putea să-i ducă în eroare. Fă ca nedreptatea să nu poată triumfa. Dacă însă Dumnezeu va îngădui totusi ca să mi se întâmple lucrul de care mă tem atât de mult, fă ca să nu-mi pierd resemnarea sfântă, ci să accept vointa Domnului, care ne loveste numai pentru binele sufletului nostru. Nu mă îndoiesc că si în această încercare grea tu nu mă vei părăsi. Amin.

Vanzari icoane

Vanzari icoane
Icoane ortodoxe de vanzare