http://profitshare.ro/l/2896587
http://profitshare.ro/l/2896587

Romania Cadouri-cadouri ieftine pentru voi

Rugăciunea la începerea serviciului:

În numele Tatălui, şi al Fiului şi al Sfîntului Duh. Amin. Doamne Iisuse Hristoase, Fiule unule născut al Tatălui celui fără de început, Care în Sfînta Ta Evanghelie ai zis: «Tatăl Meu pînă acum lucrează, şi Eu lucrez». Tu, Doamne, Cel ce ai grăit prin gura Proorocului Tău David: «Ieşi-va omul la lucrul său şi la lucrarea sa, pînă
seara». Şi iarăşi Tu ai hotărît prin gura fericitului Tău Apostol Pavel că: «Cel ce nu lucrează să nu mănînce». Apoi, Însuţi Tu ai grăit, cu însăţi preacurată gura Ta: «Fără de Mine nu puteţi face nimic»; şi: «Orice veţi cere (de la Tatăl) întru numele Meu, Eu voi face.» Doamne Dumnezeule, ascult din toată inima Dumnezeieştile Tale cuvinte şi cu umilinţă alerg la bunătatea Ta, rugîndu-mă: Ajută-mi cu darul Tău să săvîrşesc lucrul ce am început, în numele Tău: al Tatălui, şi al Fiului şi al Sfîntului Duh. Amin.

Vanzari icoane

Vanzari icoane
Icoane ortodoxe de vanzare