http://profitshare.ro/l/2896587
http://profitshare.ro/l/2896587

Romania Cadouri-cadouri ieftine pentru voi

Rugaciune impotriva geloziei

Glorioase sfinte Antoane, Dumnezeu a voit să fii sfântul minunilor si în vremurile noastre. Toti cei necăjiti aleargă la tine. Iată-mă si pe mine la picioarele tale spre a-ti deschide inima mea cea atât de zbuciumată. Sfinte Antoane, eu nu mai am liniste. Mă zbucium fără a vedea vreo scăpare din suferintele mele, pe care le îndur fără vină. Nu mai pot suferi necontenitele învinuiri nemeritate, ce vin tocmai din partea acelei persoane
care ar trebui să-mi fie cel mai bun sprijin pe pământ. Gelozia îi tiranizează inima, iar eu sufăr atât de mult de pe urma ei.
Sfinte Antoane, tu care cunosti nevinovătia mea în această privintă si credinta mea nestrămutată ce am jurat-o sotului (sotiei), vino în ajutorul meu asa cum, în viata ta pământească, ai ajutat pe cei ce se aflau în acelasi necaz. Luminează mintea sotului meu (sotiei mele), ca să recunoască dreptatea si adevărul si-ti voi arăta recunostintă tot timpul vietii mele. Amin.

Vanzari icoane

Vanzari icoane
Icoane ortodoxe de vanzare